پیزو الکتریک

گروه صنعتی پیزو الکتریک,فروشنده رسمی انواع اینورتر ها و درایو های صنعتی از برترین برند های مطرح در جهان میباشد.

پیزو الکتریک

گروه صنعتی پیزو الکتریک,فروشنده رسمی انواع اینورتر ها و درایو های صنعتی از برترین برند های مطرح در جهان میباشد.

نمایندگی زیمنس

بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

زیمنس، (به آلمانی: Siemens) شرکت بزرگ و محبوب صنعتی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تاسیس شد.

امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت داشته و نامی محکم در صنعت برق صنعتی به حساب می آید.

فروشگاه های زیادی در تهران دارای نمایندگی زیمنس هستند که در این مقاله چند عدد از بهترین ها را به شما معرفی می کنیم. 

نمایندگی زیمنس سورن فرا

هلدینگ سورن فرا صنعت پاسارگاد از سال ۱۳۸۳ با بیش از ۱۰ سال فعالیت رسمی خود را برای فروش اتوماسیون زیمنس آغاز کرده است. این نمایندگی زیمنس با عنوان تامین کننده انواع محصولات فشار ضعیف، فشار متوسط و … شناخته می شود؛ از این رو سورن فرا صنعت را می توان یکی از زبده ترین و با تجربه ترین واحد در زمینه تامین اتوماسیون صنعتی زیمنس در ایران بشمار آورد .

نمایندگی زیمنس فامکو

هایپر صنعت فامکو (شرکت فن آوران آریا محور) قریب به دو دهه گذشته، در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات صنعتی آغاز نمود.

در ادامه به لحاظ دارا بودن دانش فنی و اخذ تجارب متعدد و علاقه مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان و تامین کنندگان برترین برند های تجهیزات صنعتی پیوست و به یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های ایرانی در این صنف مبدل گشت که همواره بهترین محصولات از به نام ترین برند های داخلی و خارجی را مطابق با نیاز مصرف در ایران انتخاب و ارائه می نماید.

شهرت و اعتبار این نمایندگی زیمنس از همان سالهای نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان رو به تزاید بوده و در حال حاضر از این حیث از جایگاه رفیعی برخوردار می باشد که سوابق این سال ها و مشتریان بیشمار آن، حاکی از موفقیت های متعدد در زمینه های مختلف است.

نمایندگی زیمنس پیزو الکتریک 

بدون شک پیزو الکتریک را می توان یک نمایندگی زیمنس عالی در تهران  دانست. این نمایندگی عالی زیمنس در در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه برق صنعتی و فروش اینورتر ها و درایو های صنعتی در بازار لاله زار تاسیس شد.

شما میتوانید محصولات برق صنعتی از برترین برند های جهانی را به سادگی و به صورت غیرحضوری از سایت پیزو الکتریک خریداری کنید و در مقصد مورد نظر، سفارش خود را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

اگر دنبال یک نمایندگی زیمنس مطمئن و عالی برای خرید محصولات زیمنس به ویژه اینورتر زیمنس هستید، پیشنهاد اول ما پیزو الکتریک می باشد زیرا با سایت خوبی که دارد شرایط خیلی راحتی را برای خرید فراهم کرده است.  شما می توانید کامل ترین لیست محصولات زیمنس را در این سایت پیدا کرده و هر گونه محصولی از برند زیمنس را خریداری کنید و بهترین تجربه را با پیزو الکتریک داشته باشید.  برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی زیمنس به سایت پیزو الکتریک مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد